Vážené a milé klientky,
Vážení a milí klienti,
ráda bych Vám představila naše pravidla v salónu, ke kterým se zavazujeme a garantujeme (vůči Vám, jako klientovi):
- Dostavíte-li se na domluvený čas, nikdy Vás nenecháme čekat déle než 15 min. Během této doby vám nabídneme vodu, lahodnou kávu nebo čaj. Budete-li čekat déle než 15 min, garantujeme slevu na vaše ošetření 10 % z ceny.
- Zavazujeme se k poskytování vysoce profesionálního ošetření, přístupu ke klientovi a radu ve vašem problému.
- Vždy Vás budeme informovat o novinkách, akcích, výhodných balíčcích, o jakékoliv změně, která se v salonu bude odehrávat.
- Dojde-li z důvodu nemoci nebo jiného ke změně Vámi vybrané kosmetičky, vždy vás budeme včas informovat o této změně a nabídneme Vám službu kolegyně, která je stejně dobře vyškolená a má praxi. Nebo Vám bude nabídnut náhradní termín.
- Nebudeme-li mít v den Vaší návštěvy ihned náhradu kolegyně, při náhradním termínu Vám dáme slevu na ošetření 50 %.
Na oplátku i my velmi oceníme a očekáváme následující pravidla od Vás:
- Prosíme o dochvilnost. Pokud nepřijdete v čas (akceptujeme 15 min), musíte pochopit, že i my máme závazky vůči ostatním klientům. Bude Vám nabídnuta jiná, kratší procedura, nebo Vaše vybraná procedura bude muset být pokrácena, za stávající cenu.
- Také upozorňujeme na včasné zrušení vaší rezervace. Nestane-li se do 24 hod před termínem, propadá a bude Vám účtována pokuta ve výši 50 % z plánované procedury.
- Vlastníte-li dárkový certifikát nebo máte předplacenou proceduru a nebudete se moci dostavit, je třeba vaši rezervaci zrušit také do 24 hod před termínem. Jinak Vám propadá 50 % hodnota dárkového certifikátu či předplacené procedury.
Velmi nás těší, že Vám můžeme poskytovat naše služby.
Budete-li mít jakékoliv dotazy ohledně vzájemných pravidel, nebo jakoukoliv jinou otázku, prosím neváhejte nám kdykoliv zavolat.
Rádi Vám odpovíme na Vaše dotazy.